96 159 05 94 — correuclickedu

Primària obri el món del coneixement. Sembra què serem. Ens dispara en favor de la ciència, l’art, la matemàtica i les humanitats. Però si hi ha res que caracteritza l’etapa, serà com aprendrem i quines seran les decisions que ens faran estimar de continuar aprenent. Ací aprendrem a llegir el món, d’Homer a Estellés, de Tolstoi a Enric Valor, d’Alcover a Shakespeare. De Lucreci a Cavanilles, de Leibniz a Wittgenstein. De Fuster a Freinet.

Primària

PEDAGOGIA

Primària és aprendre a llegir. És el treball cooperatiu i l’admiració per la música. És la matemàtica, el joc, la relació a la classe, els mestres que ens guien, la convivència i l’aventura al pati, voler venir cada dia l’escola, és aprendre entre iguals, copiar els bons models, situar-nos al món, estimar els llibres, escriure sobre ciència, entendre el paisatge valencià, visitar la ciutat, gaudir del teatre, participar dels projectes col·lectius, el cor, els tallers, els experts, la col·laboració amb alumnes de secundària, les colònies inoblidables, el primer intercanvi amb Palma, l’ús de les tecnologies, i la sort de viure l’escola com un regal de vida.

ACTUALITAT PRIMÀRIA

BON DIA DES DE LA RIBERA BAIXA. PRIMERA CRÒNICA

• COLÒNIES DE 5è DE PRIMÀRIA

• Cloenda del curs 20-21 del club d’atletisme