96 159 05 94 — correuclickedu

• belles_arts5-escolagavina
  • belles_arts-escolagavina
  • belles_arts7-escolagavina

Ahir els alumnes de 3r d’ESO visitaren el taller de foneria de la facultat de Belles Arts, una visita amb la qual encetem el projecte d’escultura fosa que duem a terme en les matèries de plàstica, tecnologia, matemàtiques i llengua.

Al taller els alumnes pogueren veure en viu i en directe la fosa del metall i la colada de les escultures, la realització dels models amb cera i la tècnica dels motlles refractaris. De mà dels alumnes de grau i del màster, i de la mestra Carme Marcos descobriren un procés de producció artística fascinant, que ara els toca posar en pràctica a ells.

A més, també poguérem visitar el Centre de Recursos Audiovisuals de la facultat, on la tècnica Idoia Calabuig (antiga alumna de l’escola) ens va fer una visita guiada pels platós i pels laboratoris fotogràfics que fou d’allò més especial.

Comencem a escalfar els forns!