96 159 05 94 — correuclickedu

Vicent Enric Belda ens presenta “Unes veus a l’altra part del mur”

13/01/2020 Loli Company
Els alumnes de l’ESO han rebut hui la visita de Vicent Enric Belda, darrer guanyador del Premi Enric Valor de narrativa juvenil que atorga cada any l’editorial Bullent. La novel·la de l’autor d’Agullent, Unes veus a l’altra part del mur, és la seua primera aproximació al gènere del terror, amb què ha captivat els estudiants.
En la sessió, Belda ha pogut explicar-los el procés de creació i tots els secrets darrere la concepció de la història, mentre que els xics i xiques no han desaprofitat l’oportunitat per a exposar-li les preguntes que havien preparat, com a bons periodistes culturals. A més a més, l’editora, Núria Sendra, també ha pogut esclarir alguns dubtes al voltant de la important feina editorial.
Un matí fred, assolellat i ben aprofitat.
premi_enric_Valor1-escolagavina
premi_enric_Valor3-escolagavina