96 159 05 94 — correuclickedu

Una proposta de lectura acompanyada per a alumnes, mestres i pares

08/11/2016 albert

Amb el llibre ‘Paraules de Júlia’ l’escriptor Joan Bustos va guanyar el premi de narrativa Enric Valor que organitza l’Ajuntament de Picanya i Edicions del Bullent. l’Àmbit de literatura de l’escola ha convidat Joan Bustos a venir a xarrar de literatura amb pares, alumnes i mestres. Serà el 9 de desembre, i per això hem organitzat un club de lectura. Si en teniu disponibilitat, l’encontre pagarà la pena. El llibre ho val, i el premi, i Enric Valor, i la proposta dels Books-Trailers, i saber destriar entre llops, caputxetes i bona literatura. Tenim el llibre a la venda a la nostra parada, però també el podeu aconseguir en les llibreries Intertècnica de la UPV, 35 formiguetes de València o Fanset a l’Octubre.

“Una jove de quinze anys, i una altra jove. Júlia i Helena, però sobretot Helena. O Júlia. L’amistat, l’amor, el bes, el fill, i la mort. L’institut, els pares tan tristos, els mestres tan tristos, els joves tan, tan què?”