96 159 05 94 — correuclickedu

Un cap de setmana tan intens i actiu: per molts anys

02/05/2017 albert

Hem viscut un cap de setmana molt intens. Entre lliuraments de premis, actuacions dels cors de l’escola (el de xiquets i el de pares), reconeixements, fira del llibre, acampades de famílies, manifestacions i concerts a València. Divendres es van lliurar els premis Sambori a Manises, amb el reconeixement a Candela Lorente, sisé de primària, i els alumnes de primer de primària, per un conte il·lustrat col·lectiu. Dissabte va intervenir el cor de l’escola a Vivers, per obrir la festa en favor de les televisions a València. Ara mateix, cap no emet en la nostra llengua. A la vesprada, hi havia un concertàs al palau de la Música, i la manifestació pel #25d’abril i el concert a Vivers… Diumenge vam ser al Vedat, perquè van reconèixer la trajectòria del nostre director amb un socarrat intitulat ‘Maulet de l’HortaSud’, hi actuà el cor de pares que va arrodonir un acte senzill carregat d’emoció. Ahir va tancar la fira del llibre a València, amb un programa que ha durat gairebé dues setmanes farcit de presentacions, debats, lectures, autors, il·lustradors, llibreters… Tot plegat una festa en favor de la lectura.

*Hem de dir-vos que entre els autors que presentaven llibres n’hi havia alumnes, exmestres i exalumnes de l’escola… Un goig per a l’escolagavina, tenir un estol de professionals que  s’hi dediquen a escriure i a il·lustrar. Que ho fan tan bé. Per molts anys.