96 159 05 94 — correuclickedu

Un bosc dibuixat homenatge a la tardor

10/11/2016 albert
boscdibuixat

Un bosc a la tardor, un homenatge a la tardor, un arbre dibuixat, arbres a l’escola gavina, natura artística a l’escola, arbres de pintura paper i imaginació, l’arbre…, són alguns dels títols que han posat els alumnes de quart de primària al treball que veieu en aquesta imatge. Han escrit una crònica i l’han enviada perquè la publiquem a la web. En uns dies, publicarem textos i imatges. Per exemple, què diu Adrià:

“Aquest arbre dibuixat no està fet de pintura sinó d’imaginació. El vam fer un dia que estàvem avorrits, vam decidir de fer un homenatge a la tardor. Som a la classe de quart, escolagavina, Picanya. Que com ho vam fer? Amb un motiu, color i imaginació. Jo sóc Adrià Chardí, alumne de quart.”