96 159 05 94 — correuclickedu

Un bon inici de curs

10/09/2019 Emi Pardo

UN BON INICI DE CURS

Hui ha estat un dia bonic: descobertes, retrobaments, comiats, besos, abraçades, mirades, gestos, respecte, temps tranquils, espais que acullen… I sobretot el privilegi de viure una escola que ens embolcalla amb la natura, el fang, la terra, els arbres, els insectes, les olors de garrofa, d’aire pur… Un espai natural que ens ajuda a gestionar les emocions que ballen com papallones dintre de grans i menuts.

Les famílies i l’equip de mestres estàvem preparats a consciència. Avui teníem un dia ple d’emocions per a grans i menuts. Com cada dia sí, però avui era especial: el primer dia d’escola per a infants i famílies de tres anys i el primer per reprendre l’activitat quotidiana després d’un temps de vacances per als altres, xiquets i xiquetes de quatre i cinc anys, i les mestres.

Hem tingut moments literaris organitzats per l’equip de primària: contes, endevinalles, rondalles i cançons escrites pel nostre estimat contacontes Llorenç Giménez. També hem pogut fer malabars i màgia amb la mateixa il·lusió i gràcia que ho feia ell.

Després un temps per dinar, especialment els més menuts de l’escola, que han gaudit de la música del mestre Ferran entre cullerada i cullerada.

Gràcies escola Gavina per fer que ens sentim tan afortunades de ser part d’aquest projecte educatiu que avança dia rere dia amb passes més fermes.