96 159 05 94 — correuclickedu

Treballer pels drets, aprendre dels alumnes, fer de mestre

05/05/2021 albert

1 La meua parella era Dídac. Vam escollir un llibre de 10 dones importants que van fer coses importants. El resultat va ser el següent: una bona experiència amb moments no tan bons. El resultat és positiu.

2 Ahir vam fer parelles amb tercer. Vam llegir Ruby Nell Bridges i a Beatrice Vio. Vam triar Ruby. M’ha agradat molt treballar amb Aitana, encara que al principi ella tenia vergonya. Després li va passar. Jo l’ajudava amb el text que havíem de fer, amb les idees, gairebé totes eren meues. Vull proposar a Albert que fem més treballs amb tercer, m’agrada molt. No sé si a ells els agradarà tant. Una miqueta de segur.

3 La meua parella se n’anava a parlar amb Candela, que anava amb Laia. Tret d’aquest detall, va anar molt bé. Llegírem i escrivírem sobre dos dones, l’experiència em va agradar molt.

4 Ahir els mestres Irene i Albert van tornar a fer parelles, per escriure un text relacionat amb un llibre sobre els Drets Humans. Del llibre “Contes de bona nit per a nenes rebels”, Pau Gago va triar Malala Yousafzai. Jo el vaig ajudar amb algunes paraules que ell no sabia explicar, però a mi l’experiència em va agradar molt. Pau es va portar molt bé.

5 Jo vaig treballar amb … Em va costar fer que treballés, perquè parlava molt. Li vaig dir que havia d’atendre més, o no s’enteraria ni aprendria. Aleshores es posà a treballar. A partit d’ací va estar ben atent i tot va anar millorant. Al principi ens va costar, però després vam fer-ho tot molt bé. Jo sé que he de millorar amb el tema d’ensenyar, que he de posar-me un poquet menys sèria, però crec que l’experiència va ser bona, bastant bona. Resum: crec que per als dos, l’experiència ha sigut bona.

6 La meua experiència en parella no va anar gaire bé, perquè ella no s’ho prenia en sério, al final jo vaig avançar molt i ell no tenia res. No parava de parlar amb el company de Teresa, a més quan jo li cridava ell no em feia cas, i em feia molta ràbia. Sempre que li deia que fes alguna cosa, ell em responia, “fes-ho tu, fes-ho tu!!” Per mi no ha sigut molt bona experiència.

7 A mi em va tocar una alumna molt bona, tranquil·la, va anar molt bé. Vam treballar sobre una dona, aella ja li havien donat el boli, feia bona lletra però era lenta. Caminava, xarrava i parlava molt amb Martina, la parella de Marta.

8 Aquesta experiència ha sigut interessant. Però hi ha alguna cosa que podíem millorar, mooooltes coses. Alguna cosa la deia ell, però la majoria de coses les pensava jo. Quan havíem decidit el Dret a treballar, es distreia. Una cosa prou positiva és que era amable i és simpàtic. Una cosa negativa és que jo li deia: -Vinga, digues una frase, una idea interessant, i em diu: -L’Among Us és molt divertit!, m’he quedat xafat, però ho vam passar bé.

10 Ahir vam fer noves parelles i em va tocar treballar amb Vera. Llegíem la llebre i la tortuga o la tortuga i la llebre. El vam llegir dues vegades, i vam escriure un text de set línies sobre el llibre. Per què el vam triar? Quin dret treballa?