Quina emoció! Quines ganes! Ja s’apropa el dia!
Les melodies comencen a omplir les motxilles, les bufandes i les petjades de cada infant o jove que camina per l’escola aquests dies. Enguany són melodies plenes d’estima, de reconeixement i de gratitud.
Dissabte catorze de desembre a les onze del matí presentem a l’Escola el concert Somriures amb Llorenç. Un matí on viatjarem pels diferents moments de la persona del nostre amic i mestre Llorenç Giménez. Aquests moments ens transportaran a l’emoció, l’alegria, les rialles i la passió amb les quals ha deixat un llegat de paraules, contes, anècdotes, endevinalles, acudits, expressions i estima pel valencià, la cultura i la gent del món.
Cada grup de l’escola viu amb intensitat la setmana. Els músics repassen les partitures, les veus s’afinen per quan arribe el dia. Els assajos dels cors comencen a dibuixar somriures d’estima. Les i els mestres, els xiquets i les xiquetes s’afanyen a tenir enllestida la decoració del pavelló.
Dies per viure un matí d’estima, d’un bon matí. Esperem que gaudiu d’aquest concert tant com ho fem nosaltres per tenir-ho tot enllestit.
Preparades? Preparats?
Agafeu la gorra, els mocadors de seda de diversos colors, per sentir com són de suaus, i obriu els ulls per no perdre-vos res del matí de dissabte tan especial, d’aquest matí de somriures amb Llorenç.
Ferran Aleixandre i Barreda
