96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

TALLER DE PAPIROFLÈXIA A LA CLASSE DELS DINOSAURES

09/04/2019 Emi Pardo
  • papiro.escola-gavina.infantil

La papiroflèxia aporta nombrosos beneficis que ajuden a l’activitat cerebral i al desenvolupament d’habilitats manuals per impulsar la maduració del cervell. És una bona tècnica per ensenyar xiquets i xiquetes, ja que requereix una bona dosi de paciència, es basa en l’observació i estimula la memòria.

A més a més, permet desenvolupar la concentració visual i mental, potencia l’atenció, ajuda al perfeccionament del pensament lògic-matemàtic i la seua relació amb conceptes de simetria i geometria, i tot plegat afavoreix la relaxació.

A la classe dels dinosaures hem fent unes sessions de papiroflèxia per elaborar un atrapa-amics. El joc consisteix a comptar un número, triar un color… i de sobte, en obrir el plega,t ens diuen coses boniques, com ara t’estime, vull jugar amb tu, et faig un bes, et faig una abraçada… Hem fet el nostre joc amb molta paciència i dedicació, dominant el moviment de la mà i el comptatge, aprenent a muntar i desmuntar quan cal. Hem practicat bastant i per fi ja l’hem tret a pati. És així com hem aconseguit fer més amics de 3, 4 i 5 anys. Tots i totes estem molt contents.