96 159 05 94 — correuclickedu

Sopar de comiat de l’intercanvi amb Hengelo i l’escola Masia

02/04/2019 Loli Company

Hola a tots i bona nit.

Avui tinc el privilegi de poder dir algunes paraules sobre aquest gran intercanvi. Per començar volia agrair a tots els alumnes de Montessori i Masia el fet d’haver participat en aquest projecte. També volia agrair als pares tot el que han fet durant aquesta setmana i ,evidentment, agrair als mestres tot el dur treball que han fet organitzant cada activitat. He tingut l’oportunitat de conèixer gent nova i diferent. També he gaudit molt anant a Holanda i rebent-vos. Crec i espere que no oblidarem aquesta experiència. Parlant un poc des de la pell dels Holandesos, espere que hàgeu passat una setmana espectacular i que torneu prompte. També esperem que hàgem complert la nostra tasca com a amfitrions. I confie que si els vostres amics o familiars vos pregunten sobre aquesta setmana pugueu contestar: “he anat a València i ho he passat genial”. I, és clar, que no ens oblideu, que no oblideu mai l’intercanvi, ni València, i sobretot a nosaltres. Pot ser que siga el final d’aquest viatge, i pot ser que no ens tornem a veure en molt de temps. Però sempre ens quedarà aquesta experiència. Ens veiem prompte!

Àngela Mañez