96 159 05 94 — correuclickedu

Setmana de la programació: l’hora del codi

09/12/2016 Loli Company
horadelcodi12-escolagavina
horadelcodi11-escolagavina
horadelcodi13-escolagavina
horadelcod1i4-escolagavina
horadelcodi10-escolagavina
horadelcodi7-escolagavina

Els alumnes de primària i secundària participen aquesta setmana en un esdeveniment de programació a nivell mundial anomenat “l’hora del codi”. L’Hora del codi és un moviment mundial que arriba a desenes de milions d’estudiants de més de 180 països. La setmana del 5 al 7 de desembre de 2016 se celebra la setmana de l’educació de les Ciències Computacionals. I dins d’aquesta setmana, s’oferirà als estudiants una hora per fer una introducció a les Ciències Computacionals, per ajudar a desmitificar la programació i demostrar que tothom pot aprendre’n conceptes bàsics. L’esdeveniment té com a propòsit iniciar l’alumnat en la programació amb activitats dirigides durant una hora. Aprendre a programar no només és útil per als xiquets que volen dedicar-s’hi de majors, també ajudarà a desenvolupar altres habilitats com la resolució de problemes, el raonament lògic i contribuirà a altres ciències com la matemàtica. A més, programar pot ser molt divertit!

img_0364-escolagavina
img_0365-escolagavina