96 159 05 94 — correuclickedu

SEGONA FASE DE L’INTERCANVI AMB MONTESSORI COLLEGE

24/03/2017 Loli Company

El pròxim dimarts 28 de març rebrem els alumnes holandesos que passaran una setmana amb nosaltres. Els alumnes de 2n de secundària, junt amb els mestres responsables de dur endavant el projecte -Núria, Àfrica i Hèctor- ara mateix apamen els darrers detalls d’un programa farcit d’activitats ben diverses.

Com ja sabeu, es tracta d’un projecte compartit amb l’escola La Masia. Per això, en aquest programa que us comentàvem adés, hi ha activitats que els nostres alumnes amb els seus companys holandesos faran conjuntament amb els de Museros i els seus allotjats.

Ací teniu un vídeo que replega algunes imatges de l’estada a Hengelo dels xics i les xiques de 2n, i el programa d’activitats de què gaudiran a partir de dimarts vinent.