96 159 05 94 — correuclickedu

SABEU QUI ÉS SOLEDAD SEVILLA?

22/01/2019 Sandra Cuevas

Si pregunteu als xiquets i les xiquetes de 1r i 2n us diran que és una artista, que va néixer a València i que va estudiar a Barcelona, Madrid i a EEUU. Ara viu a Barcelona. És pintora, escultora i fotògrafa.

Però de ben segur que el primer que us dirien és que l’hem coneguda. El dijous dia 17 de gener, a la façana de l’IVAM s’inaugurà una obra de l’artista. Una obra de grans dimensions que està inspirada en els taulellets del claustre de l’Església del Patriarca, un lloc on ella anava quan era menuda. Ens convidaren a la inauguració i aprofitàrem per portar-li el retrat que li havíem fet per a la festa de la música: els quadres dels alumnes inspirats en la seua obra i les fotografies de la instal·lació que muntàrem al nostre balcó.

Conèixer l’artista, parlar amb ella, veure-la envoltada de càmeres de televisió i de periodistes, ha sigut un moment important i emotiu per a nosaltres. Ella també estava molt emocionada de rebre el reconeixement de tants infants i ens ha assegurat que vindrà a visitar l’escola. També ens ha convidat a una exposició que farà a febrer a Bancaixa. Tot plegat ha estat una experiència ben satisfactòria que ens ha ajudat a viure des de dins l’art contemporani.