96 159 05 94 — correuclickedu

Ruta ciclista 2017: secundària a la platja

18/05/2017 Loli Company

Els alumnes de secundària avui hem fet cap a la platja de Pinedo. Mestres, pares i alumnes, això és l’escola, hem passat un bon dia, damunt de la bici, a l’aigua, a l’arena i asseguts mirant la mar mentre vigilàvem els nostres vehicles de dues rodes. L’organització i la coordinació, cal dir-ho, ha estat excel·lent, i la resposta dels xics i de les xiques, també ben bona. Millorable, això sí, la resposta d’alguns conductors apressats i amb poca paciència, als quals el centenar de bicicletes que ha fet la ruta Picanya-Pinedo els ha destorbat una miqueta. Pitjor per a ells: poca mel i massa fel. Hi ha hagut moments per a la conversa, per al joc i per al descans. I també per a l’aigua celestial que ens ha caigut a sobre ja de tornada. Sort de la xocolata i el dolcet que Raúl ens ha preparat.