96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Reunions a infantil: Trobada amb famílies

05/10/2018 Emi Pardo

Cada dia que passa ens sorprenem de les passes fermes, agegantades i amb ritme que fan els més menuts i menudes de l’escola. A les classes hem encetat els projectes del nom que ens identifica aquest curs. A tres anys som Artistes, a quatre anys Troglodites i a cinc anys Dinosaures. Tres mons per descobrir i cadascun d’ells amb grans interrogants. La descoberta està assegurada.

El dimecres 24 d’octubre a les 19h farem la primera trobada amb famílies: La reunió del primer trimestre. Aquesta trobada ens dóna l’oportunitat de compartir un espai entre adults, on la paraula, la comunicació compartida i el guiatge ens ajudaran a entendre i acompanyar amb més consciència els xiquets i les xiquetes de l’escola infantil.

Parleu amb familiars o gent propera perquè tinguen cura dels vostres fills i filles la vesprada del 24 d’octubre. És un moment de participació activa  que, com a pares i mares que formeu part d’aquesta comunitat educativa, us mereixeu viure. Vos esperem.

Equip d’infantil