96 159 05 94 — correuclickedu

REALITZEM EL MURAL D’INFANTIL

02/04/2019 Loli Company

Enguany els alumnes de plàstica de 4t d’ESO han realitzat el projecte cooperatiu del mural d’infantil de l’escola, un mural que ens parla de la imaginació, la inclusió i l’estima.  Amb aquest projecte els alumnes han fet front al repte del procés creatiu d’un encàrrec artístic i han passat per les diferents etapes que comporta un encàrrec d’aquest tipus.

Primerament visqueren la fase de documentació que va anar acompanyada de la visita al poble de Fanzara, on van gaudir d’un important conjunt de referents i d’on van extreure idees, tècniques, textures, gammes cromàtiques i estètiques. Poc més tard, l’artista AlbaBla va venir a visitar-nos a l’escola. Amb ella pogueren veure en viu i en directe la realització d’un mural així com també conversar sobre el procés creatiu. A partir d’aquest moment estaven preparats per posar-se a la feina: l’esbós, la presentació de l’esbós davant l’equip directiu i, per últim, l’execució del mural. En aquesta darrera fase també férem partícips del projecte els alumnes d’infantil, els quals col·laboraren en la intervenció del seu espai amb molta il·lusió.

Ha estat un procés llarg, en què els alumnes han aprés a analitzar, a descobrir, a aprendre dels professionals, a proposar, a treballar cooperativament, a gestionar la frustració i, per descomptat, a crear. El millor dels resultats és la seua satisfacció per haver aconseguit realitzar aquest mural que han creat amb tanta estima per als més menuts de l’escola i que esperem que us agrade tant com a nosaltres.