96 159 05 94 — correuclickedu

PROJET “LES DROITS DES ENFANTS”

07/05/2021 Loli Company
francés-escolagavina

PROJET “LES DROITS DES ENFANTS”
Français 3e ESO – escola Gavina

ÀNGELA: Aquest projecte que hem fet sobre els drets dels infants, el varem fer durant tot el segon trimestre. Al principi vàrem llegir l’article i em vaig adonar  que la realitat de molts xiquets del món és molt diferent a la nostra, no  viuen bé i no tenen dret a moltes de les coses que nosaltres sí i que ens converteixen en privilegiats.
M’ha paregut molt bona idea fer el projecte d’aquest tema, ja que és una manera d’adonar nos de totes les desigualtats i injustícies  que estan passant arreu de tot el mon.

PAULA: El projecte desenvolupat a partir de la temàtica dels drets humans, fet pels alumnes de 3r d’ESO de francès de l’escola gavina, ha estat enfocat cap als drets dels infants. Primer es feu la tria de quin dret volia representar individualment; cadascú va llegir un petit text que informa sobre el dret triat. Aquest treball es va veure reflectit a unes cartolines on una il·lustració acompanya la descripció del dret. Aquest mateix text va ser memoritzat i gravat per cadascun de nosaltres.

ATENEA i BERTA: Aquest projecte que hem tirat endavant durant les classes de francès, ha estat sobre els drets dels infants. Personalment ens ha semblat un projecte enriquidor, ja que ens ha fet conèixer els diferents drets, als quals temps abans no donàvem la mateixa importància que després de ser treballats. A més ens sembla interessant  fer-ho a classe de francés ja que a més de treballar conceptes nous, ho fem en una llengua diferent a la nostra.

AITANA: A mi m’ha semblat molt interessant fer aquest projecte a la classe de francès perquè a més d’aprendre vocabulari del tema també ens hem mentalitzat i ara som més conscients de les situacions actuals i per tant més preparats per afrontar aquesta situació actual en la cual hi ha moltes injustícies.

JORDI: A la Gavina sempre hem usat l’aprenentatge per projectes com a forma bàsica d’ensenyament, i personalment m’agrada moltíssim aquest mètode. Al tercer curs de francés hem fet un projecte sobre els drets dels infants que a la par era visual i molt útil, ja que es jn tema que ens toca molt de prop.

ARI: Personalment, aquest projecte al qual hem dedicat en moltes de les classes de francès, m’ha agradat molt. Pense que es un projecte molt educatiu. Ja que te enseña d’una manera més dinàmica, per a entendre millor els temes tractats. A mi m’agradaria fer més projectes de aquest tipus.

IRENE: Imatges