96 159 05 94 — correuclickedu

• hengelo2ndia14-escolagavina
  • hengelo11-escolagavina
  • hengelo12-escolagavina

Els alumnes de 2n d’eso vam marxar dimecres a Hengelo (Holanda). Aquest viatge suposa la primera fase de l’intercanvi amb els alumnes de l’escola Maria Montessori de Hengelo. I hem de dir que estem molt bé, tot s’ha de dir. El viatge amb avió, que férem ahir al matí, fou fantàstic. De fet, les hostesses ens van felicitar pel bon comportament.

Ja estem ben instal·lats. El paisatge és blanc. Tot està cobert de neu i sembla que aquest llençol blanc que ho pintat tot, ens acompanyarà al llarg de la setmana. I no heu de patir, perquè evidentment fa fred, però ens apanyem sense cap problema. Avui dijous hem anat a patinar sobre gel i hem comprovat que ho fem tan malament! Després del patinatge hem anat passejant a visitar les instal·lacions del camp de futbol del Twente i després les famílies han passat a recollir-los. Demà divendres ens quedarem a l’escola i serà el moment per als esports i per fer alguna activitat de programació de robots. Aquesta segona nit alguns i algunes del grup ja hem quedat per fer una volta. Us deixem unes quantes imatges perquè compartiu amb nosaltres alguns dels moments viscuts.