96 159 05 94 — correuclickedu

09/04/2019 Loli Company
premiSambori1-escolagavina
premiSambori3-escolagavina

Dissabte, el grup d’alumnes de 1r de primària, van rebre el premi Sambori pel conte col·lectiu “La búsqueda de l’abecedari”. Concretament ha estat, el premi Francesc Aledón en reconeixement al mestre i poeta, un any després de la seua mort.

El conte, ha estat un treball cooperatiu entre mestra, alumnes i famílies. Una història en tres parts. La mestra fa el plantejament, els alumnes inventen el nus de la història i les famílies participen fent propostes per al desenllaç, entre els que els alumnes n’escullen el que més els agrada. Un poble sense nom, on vivien unes persones sense paraules, i els 26 alumnes exploradors de lletres, passen aventures per recuperar totes aquestes lletres perdudes.

El tercer cicle de primària també va ser guardonat amb un premi per a Gerard Hervàs i Marc Bautista de 5é pel seu conte “El poder de somiar”.

Enhorabona a tots i totes!