96 159 05 94 — correuclickedu

PINYA MORADA

07/02/2019 Loli Company
PINYAMORADA_escolagavina

Som la classe de 6é de primària i us presentem el nostre nou ràdioblog. La classe s’ha repartit en diferents grups i cadascun treballa en una secció diferent.

En la secció d’Escola parlarem dels esdeveniments, les festes, els esports, els viatges… L’equip Cultura farà entrevistes a grups de música, ressenyes d’estrenes cinematogràfiques, de llibres, etc.

En la secció d’Esports informarem sobre competicions, esdeveniments, entrevistes a jugadors i també farem el reconeixement a esports que són menys coneguts.

L’espai Oratge parlarà no només ens informarà de la previsió de cada dia, sinó que també parlarà sobre el canvi climàtic i sobre els diferents aparells meteorològics.

En Medi Ambient podrem saber coses noves sobre animals i hàbitats poc coneguts, gràcies al treball dels membres de l’equip que formà aquesta secció.

Els Informatius parlaran de notícies poc conegudes i d’altres que del nostre context més proper.

I finalment, en la secció de Societat/Món podreu accedir a bona cosa de curiositats del nostre planeta.

Ens podeu seguir a:  lapinyamorada.blogspot.com