96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

hengelodia4_3-escolagavina
hengelodia4_4-escolagavina
hengelodia4_6-escolagavina

Dissabte vam gaudir de nou d’un dia a l’escola Montessori College a Hengelo. Ves per on que va coincidir que feien una jornada de portes obertes a l’escola i que havien preparat una bateria d’activitats importants per mostrar a les famílies. I els nostres alumnes van participar-hi. El matí va ser ben intens i ple de noves experiències. A la vesprada vam visitar el mercat de Hengelo i van fer un tast del menjar típic, i alguns van aprofitar per fer algunes compres.

Avui diumenge ha estat el dia de la família. Cada alumne ha gaudit i ha participat d’un dia sencer amb la família holandesa. Les mestres hem anat a Enschede junt amb els companys de l’escola Masia de Museros, on hem aprofitat per començar a enllestir la segona fase de l’intercanvi a València. Demà visitem la ciutat d’Amsterdam i serà un dia molt complet; per tant, farem crònica dimarts, ja que demà tornarem a casa just per dormir. Una abraçada ben fresqueta des de Hengelo.

Àfrica i Loli

hengelodia4_1-escolagavina