96 159 05 94 — correuclickedu

• olimpiades11-escolagavina
  • olimpiades10-escolagavina
  • olimpiades3-escolagavina

l passat divendres se celebrà la XXXVII edició de la setmana esportiva, que inclou na sèrie d’actes que es tancaren amb les olimpíades escolars. Aquesta és una trobada on els estudiants del poble de les tres escoles i els dos instituts realitzen una sèrie de proves esportives (velocitat, resistència, salt, llancaments…) i on, a banda del protagonsime dels xiquets i xiquetes, hi ha tota una sèrie d’emocions que fan d’aquesta una trobada ben especial. En aquest edició, els alumnes d’Escola Gavina obtingueren uns resultats força positius i aconseguiren més de quaranta medalles. Enhorabona a tots els participants i animem aquells alumnes que per un motiu o un altre no han pogut participar enguany que seguisquen treballant i fent esport!