96 159 05 94 — correuclickedu

• edf_vivid-escolagavina
  • 2.-escolagavina
  • plàstic-escolagavina

El plàstic s’ha convertit en el material preferit de la indústria durant l’últim segle. Els productes derivats del petroli, en ser tan flexibles i relativament econòmics, van generar i generen una massiva producció que està inundant el nostre planeta.

Alguns estudis afirmen que fins a l’actualitat s’han produït més de 9.1 bilions de tones de plàstic. Segurament coneixereu l’existència de la gegantina illa de plàstic que creix a gran velocitat a l’Oceà Pacífic i que té gairebé tres vegades la grandària de França.

Des d’Escola Gavina posem de manifest la urgència de prendre mesures per aturar l’arribada de plàstics a l’oceà i per netejar el desastre existent. El passat dimecres, les alumnes i els alumnes de cinquè eixírem a la nostra estimada Horta per veure de més a prop aquesta trista realitat, i aprenguérem sobre el nostre ecosistema i al mateix temps recollírem tot tipus de plàstics que trobàvem pel camí. Pocs metres després d’haver començat l’eixida, ja dúiem quasi totes les bosses plenes de residus plàstics.

Volem un canvi i el volem ja! Recordeu les tres R: Reduïm, reciclem i reutilitzem! Entre tots podem canviar el futur del nostre planeta a millor.

La classe de 5é