96 159 05 94 — correuclickedu

Marc Monzó visita l’escola per explicar-nos què fa pel món

28/10/2016 albert

Avui ens ha visitat Marc Monzó. Ha fet una xerrada als alumnes de quart de secundària. “Fa set anys jo era en aquestes cadires, com vosaltres”. Vaig fer batxillerat de ciències i enginyeria aeroespacial. Actualment necessite cinc llengües per comunicar-me cada dia: català, francés, anglés, italià i castellà. També estudia alemany, i aconsella els alumnes davant el coneixement. “Cal una actitud, és el més important”. Quan Amín li pregunta si trobaran un gran salt en el batxiller, Marc els amolla que no, que eixiran molt preparats, però que ningú no et regalarà res. “Ningú no vol ser amb gent que no treballa. Així que us demanaran que treballeu, i el més important serà l’actitud”. Ens ha ensenyat alguns dels projectes en els quals ha participat i ens ha explicat la dificultat d’encaixar totes les peces perquè un avió vole. Marc s’està a l’Institut Superior Aeroespacial de Tolosa, on fa un màster d’aeronàutica.