96 159 05 94 — correuclickedu

L’ESCOLA S’OMPLE D’ART

21/11/2018 Sandra Cuevas
  • escola gavina

Ahir l’escola va rebre la visita de l’artista Alba Bla féu un mural a l’edifici de secundària. Vicent Andrés Estellés i un feix de paraules inspiradores del poeta mateix, dedicades a la nostra escola ja fa temps, conformen la representació artística d’Alba.

Hem d’afegir que el procés de realització del mural fou enregistrat per l’equip del programa Plaer de ma vida, que emetrà les imatges en Àpunt dins d’un capítol dedicat a Estellés. L’activitat es va dur a terme pròpiament amb els alumnes de plàstica de 4t d’ESO dins del projecte de pintura mural, tot i que al llarg del matí tot l’alumnat va poder gaudir de veure una artista en acció i un equip de televisió en marxa. Una experiència enriquidora.