96 159 05 94 — correuclickedu

L’ESCOLA GAVINA I LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA SIGNEM UN CONVENI DE COL·LABORACIÓ

25/01/2019 Sandra Cuevas

Com ja vam explicar al novembre, des del curs passat l’escola col·labora amb la facultat de Piscologia de la Universitat de València. Núria Tordera, mare de l’escola i professora de Psicologia Social en el Màster Erasmus Mundus en Psicologia del Treball, les Organitzacions i els Recursos Humans (WOP-P), ens proposà que els seus alumnes de primer pogueren fer una sessió de treball amb l’equip directiu i el consell rector de l’escola per analitzar les relacions interorganitzacionals que es produeixen en una empresa com la nostra. També ens demanà que vérem de quina manera els seus alumnes i ella mateix podien col·laborar amb l’escola. Vam pensar que amb aquesta visita, als alumnes de 4t se’ls plantejava una oportunitat d’aprenentatge ben lligada a un punt fort de l’acció tutorial d’aquest darrer curs d’eso: l’orientació acadèmica i professional.

Després de dos cursos hem consolidat un projecte que seguirem duent endavant, que revisarem i que enriquirem. I un exemple d’aquest procés és el conveni de col·laboració dins l’àmbit de l’ensenyament universitari de postgrau i l’educació secundària obligatòria que hem signat.