96 159 05 94 — correuclickedu

La Música en la Festa temàtica 2022: Llengua, cultura i territori

13/06/2022 Emi Pardo

“Quan les oques van al camp”, “cada dia de matí”, “do, do, sol, sol, la, la, sol…” infinitat de noms ha trobat aquesta cançó que s’ha popularitzat en el temps, en els diferents territoris del món.

A l’escola infantil, primer, l’enregistràrem cantant-la amb micròfons dels professionals. “Quan les oques van al camp, la primera va davant….”

“La segona va darrere….”. I així, fou: vam aprendre el ball per a la cançó. Cada grup l’apreníem a soles, gaudint dels diferents temps dels infants.

“I després va la tercera” i arribà el dia per quedar tots plegats al nostre pati i gaudir de la dansa guiada.

Moments dolços, de territori, de llengua, de música, d’escola i de vida que fan que els nostres infants de l’escola infantil gaudesquen d’aquestes vivències que mai no s’obliden.

Ferran Aleixandre Barreda