96 159 05 94 — correuclickedu

• quimics-escolagavina
  • experiment-escolagavina
  • quimics5-escolagavina

El grup de sisé de primària hem fet una fira de la ciència que ha servit per a mostrar els coneixements que hem aprés sobre el tema de la química. Hi havia cinc grups. Cada grup s’organitzava a la seua manera però en general seguíem un mateix guió: teoria, joc i avaluació.
El més senzill de la preparació va ser organitzar l’espai. En canvi, la part més difícil va ser adaptar l’explicació de la teoria als xiquets menuts. Ens vam organitzar de manera que cada persona sabera com i quan havia de parlar segons el curs i l’edat del públic. Òbviament, ens sentíem nerviosos, com quan fem qualsevol presentació. Tot i així estàvem contents perquè sabíem que havíem fet un bon treball.

Ens van visitar tots els alumnes de primària i a la vesprada familiars i mestres. En general els comentaris foren bons. Per exemple, ens deien: bones explicacions, els jocs han estat divertits, hem aprés molt…

Si haguérem de definir aquest projecte en un parell de frases diríem en primer lloc, que ens ha costat bastant però hem aprés molt, i en segon lloc, que els nostres convidats estigueren satisfets i per a nosaltres ha resultat una gran experiència.

Paula Silvestre i Lydia Rodríguez