96 159 05 94 — correuclickedu

JA TENIM LA CASETA AL PATI

05/12/2018 Sandra Cuevas

Dimarts vam cloure el primer projecte que ens havíem plantejat els alumnes del primer cicle des del taller d’aprenentatge Cocreem. En Cocreem creem junts alguna cosa que ens servesca per jugar i passar-ho bé al pati. De propostes n’hi hagueren moltes, però la més triada ha estat la de construir una caseta. A partir d’ací, però, ha calgut seguir tots els passos que ens han ajudat a aconseguir-la. Els primers dissenys, les maquetes, els materials, el cost, les mesures, la reunió amb la direcció de l’escola i, finalment, la baixada pel balcó amb l’ajuda de Pasqual. També hem passat per totes les classes per demanar que la cuiden, perquè ens ha costat molt d’esforç d’aconseguir. Ara ja tenim la nostra primera caseta al pati de l’escola i el que volem és gaudir-la.