96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Inici de curs 5é de primària

13/10/2018 Loli Company

Un nou curs, uns nous reptes. Una pàgina en blanc, una nova oportunitat per construir, per renovar, per aprendre, per créixer, tant per a nosaltres, els ensenyants, com per a l’alumnat i, també, com no, per a les mares i pares.

No ho tenim fàcil. Demanar un esforç, moltes vegades, suposa un rebuig. El nostre objectiu no és cap  altre que fer gaudir els xiquets i les xiquetes dels aprenentatges, involucrar-los per fer-se bones persones i per crear un món millor, començant pels que tenen més pròxims; tenir curiositat per les coses i ser reflexius amb les pròpies actuacions, per a la qual cosa, hem de ser tolerants amb els altres quan ho necessiten.

El camí ja està encetat i el continuarem des de la confiança en ells mateixos, des de la convicció que allò que se somia és possible, sempre que es posen els mitjans adequats. I en eixe camí sempre comptaran amb nosaltres.

Parafrasejant a Cèsar Bona, els xiquets i les xiquetes estan fets sobretot d’il·lusió. I no podem oblidar-nos d’això ni un sol dia.

Benvingudes, benvinguts: endavant!

Josep Pineda, tutor de 5è