96 159 05 94 — correuclickedu

INFORMACIÓ DEL TALL DEL CAMÍ D’ACCÉS A L’ESCOLA

24/01/2020 Loli Company

Benvolgudes famílies

A partir del proper dimarts 28 de gener el camí d’accés a l’escola que passa per davant dels camps de Valdez estarà tallat per obres. L’Ajuntament de Picanya així ens ho ha comunicat avui mateix. La durada prevista de les obres és de quatre setmanes i per venir a l’escola haurem d’accedir pel camí de Faitanar o pel camí que ve d’Alaquàs i Aldaia.

Respecte del servei de transport, ja n’hem informat l’empresa i l’autobús accedirà pel camí de Faitanar, entrarà per la porta principal del poliesportiu i estacionarà a l’aparcament que arriba fins al restaurant.

El carril bici del camí sí que es podrà fer servir, però cal pensar que el tram de Valdez estarà tancat, per la qual cosa, aquells i aquelles que veniu amb bicicleta o a peu, valoreu com hi vindreu.

Pel que fa a les portes d’accés a l’escola, hi haurà obertes la porta principal i la que comunica amb el poliesportiu per la banda de la piscina, que serà també la que faran servir els xiquets i les xiquetes que utilitzen el servei de transport.

Farem seguiment de les obres i de seguida que ens comuniquen que són finalitzades, us ho farem saber perquè puguem reprendre la normalitat.

Si voleu saber-ne més, ací teniu el següent enllaç de l’ajuntament de Picanya.