96 159 05 94 — correuclickedu

Festa de benvinguda a l’escola infantil.

08/09/2021 Emi Pardo

Benvingudes i benvinguts a l’escola! Dimarts 7 de setembre, l’escola es va omplir de colors, d’infància, de famílies amb mirades plenes de complicitat; converses, descobertes i emocions visibles a les cares dels més menuts i menudes, i als ulls dels més grans. El pati de l’escola es va vestir de llençols acolorits, i en un tres i no res les famílies van crear un aplec que feia goig de veure. Una festa ben especial per als nouvinguts al curs 21-22. S’hi podien observar les rialles, els besos regalats, les abraçades apassionades entre els menuts i els seus pares i mares. Animació i complicitats per seguir el fil de les artistes del circ, Pura i Patri. Elles ens van traslladar al circ clàssic i ens deixaren amb la boca oberta, amb les acrobàcies, els equilibris, la màgia… Una vesprada plena d’animació amb pessics de sorpresa i de música. A més a més, ens van fer un regal ben especial: un conte del Circ per a la nostra classe. Quina emoció!   Tot començava pels volts de les sis. Veus petites, peus menuts, mans tendres, ulls de descobertes que arribaven a poca poc a l’escola. Se’ls veia contents, emocionats, tímids alguns d’ells, d’altres amb ganes de menjar-se el món. Arribaven al punt de trobada amb la seua planteta per dur-la al jardí de la terrassa i tot seguit van passar a conèixer la classe que les mestres havien vestit al llarg dels dies previs perquè la gaudiren des d’ahir. Sens dubte, quan els miràvem baixant per les escales, el pensament era comú: sembla que estan com a casa. Demà dijous, l’equip de mestres els esperem amb il·lusió i energia, ja que ens han assegurat que venen amb les motxilles carregades de tots els atifells necessaris per descobrir les aventures que se’ls presenten, per fer de la incertesa un munt de troballes i per deixar les seues primeres petjades a l’escola. Comença el gran viatge de créixer infants-escola-famílies. Amb dosis de tendresa, de comprensió i d’afecte ens acompanyarem els uns als altres per recórrer junts el camí personal i de vida, farcit  de descobertes, d’incerteses, d’il·lusions i de sorpreses que construirem plegats i a poc a poquet. L’equip d’infantil.