96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Estada de tercer cicle: una nova mirada

15/10/2018 Loli Company
estadatardor_3rcicle8-escolagavina
estadatardor_3rcicle7-escolagavina
estadatardor_3rcicle6-escolagavina
estadatardor_3rcicle5-escolagavina
estadatardor_3rcicle4-escolagavina
estadatardor_3rcicle3-escolagavina

I per fi arriba el dia sobre el qual tant hem escoltat parlar als alumnes i del qual tantes coses ens han explicat els nostres companys i companyes: l’estada de 5é i 6é de primària.

“Ja veuràs, t’agradarà”; “és súper divertit”; “en aquestes activitats coneixes molt millor els teus xiquets i xiquetes, i comencen a confiar més en tu ”; “mai no obliden aquesta vivència”; “allí, entre ells…no sé…canvien moltes coses”.

Al matí arriben somrients i emocionats David i Josep, els nous mestres de primària. ÉS LA SEVA PRIMERA ESTADA GAVINA! I observen molts canvis en els seus alumnes: somriures, nervis, pors… Les seues emocions estan molt alterades. Aquesta nit dormen fora de casa!

Però a poc a poc aquestes emocions es controlen i només s’aprecien somriures, somriures i més somriures.

Després d’un recompte ràpid per no deixar-nos ningú a l´escola, pugem a l’autobús i allà que ens n’anem. Aquest any s’ha decidit anar a Moraira, poble amb molt d’encant i amb una platja meravellosa perquè els nostres xics i xiques gaudisquen dels últims banys en les aigües valencianes.

En arribar, noves emocions i més somriures. Els mestres fan el repartiment d’habitacions. Tot seguit, una estoneta de jocs amb les amigues i els amics, i a recuperar forces després de dinar a l’alberg.

I què més podem explicar-vos? Doncs se’ns ocorren bastants coses: platja, més platja, castells de sorra, bany a la platja, abraçades, passeig per Moraira, cansament, gelats, sopar, vetllada nocturna amb balls, coreografies, acrosport, teatre, activitats esportives, somriures, somriures i més somriures.

Després d’una nit una miqueta mogudeta, arribem al final de la nostra primera estada. Durant el camí de tornada, el nostre pensament repassa alguns dels comentaris dels xiquets i les xiquetes: “Mestre, que bé que ho estic passant”; “estic una mica trist perquè és la meua última estada en primària”; “quines ganes que tinc d’anar a la platja”; “mestre, com ho has passat en la teua primera estada?”; “com ronquen els meus companys d’habitació, mestre!

Ens mirem i pensem el mateix: AÇÒ ÉS UNA EXPERIÈNCIA FANTÀSTICA!

Moltes gràcies als nostres xics i xiques per aquesta experiència i moltes gràcies també per als nostres benvolguts companys Maria i Ivan.

David i Josep.