96 159 05 94 — correuclickedu

Ens visiten els bombers!

02/12/2021 Sandra Cuevas

Ahir dimecres 1 de desembre vam rebre a l’escola una gran sorpresa: ens van visitar els Bombers del Parc de Torrent.

Cristian Merino, el pare de Samuel, i els seus companys, hi van venir amb un camió fantàstic. I amb la seua visita els xiquets i les xiquetes de l’escola infantil van conèixer qui són els bombers i què fan.

Els van mostrar totes les ferramentes i l’uniforme que utilitzen per als incendis. També els van explicar que els bombers intervenen en tot tipus d’emergències: incendis en habitatges, a les indústries, als espais naturals, i també en salvaments d’animals i persones; també ajuden quan hi ha ensorraments i rescaten persones en àmbits molt diversos, com ara a la muntanya, a l’aigua, en habitatges, en infraestructures ferroviàries.

Una altra tasca ben important que desenvolupen és la prevenció operativa, tant per minimitzar el risc d’accident com per estar més preparats en cas que es produeixen.

I una de les qüestions que hi van destacar és la importància de respectar els espais d’emergència, com ara l’espai pintat a l’entrada de l’escola, tot pensant en la seguretat de totes les persones que accedim al recinte. Si existeix aquest espai, ens van dir, és perquè els bombers o les ambulàncies hi puguen aparcar fàcilment en cas que hi haja que atendre alguna emergència a l’escola.

Tot açò vam aprendre ahir, grans i menuts, a més de gaudir d’una estona inoblidable.

Moltes gràcies a l’equip del Parc de bombers de Torrent. Esperem que tornen prompte!