96 159 05 94 — correuclickedu

Ens veiem a la mani, by Ferran Alexandre

09/03/2017 albert

Avui és un dia important. Avui deixe de fer allò que més m’agrada i apassiona: anar a escola, fer música i gaudir dels infants. Avui pare i faig vaga per poder seguir fent música a l’escola d’ara, de demà i dels anys vinents en defensa dels xiquets i les xiquetes, ja no com a persones del futur, sinó com a ciutadans d’avui. Les polítiques destructives que no escolten i aquesta llei lapidària i sense oportunitats reals per a tothom, que destrueix l’art i el pensament crític, que aposta per la desigualtat i per aconseguir fer una societat adormida i trista, és el motiu pel qual avui la tristesa envaeix el meu cor de mestre. Totes les etapes educatives, famílies i mestres, per tant tota la societat, eixim mal parades davant aquest fre brusc al desenvolupament íntegre, a una altra manera de fer i a poder aconseguir transformar la societat a partir de l’educació. L’educació és l’enemic públic número u d’aquells qui manen, i per això l’omplin d’entrebancs i lleis d’èpoques properes i deplorables. No en el meu nom, no a la LOMQE. L’educació, la música, l’escola i, sobretot, els infants, no som un producte, un número o un titella a mans de ningú. Som el present, som el futur i per aquest motiu, si no ens cuidem nosaltres i lluitem pel gran tresor que tenim entre mans dia a dia…, qui ho farà? Ells, NO.

Ferran Aleixandre i Barreda