96 159 05 94 — correuclickedu

Els nostres Tresors. La maleta del Circ de les Rialles

20/01/2017 Emi Pardo

LA MALETA DEL CIRC DE LES RIALLES. Ara ja estan tots preparats per poder compartir amb els amics els tresors de cadascú. Aquells que són tan imprescindibles com per portar-los de gira per pobles i carrers, ja que sense no podrien ser tan feliços com ho són ara. Recordeu? la família, el company de somnis, la joguina preferida, el conte, la cançó que més els agrada… Quatre o cinc objectes, entre ells una foto de la família. Tot ben arreglat a dintre d’una maleta o cabàs, cistella o caixa, fàcil de portar i manipular. Cada dia un xiquet/a exposa els seus tresors i en deixa un, el que vosaltres i ell o ella decidesca, per exposar al mural que anirem fent. Des de casa, dies abans de la presentació, haureu d’ajudar-lo a triar quin objecte ensenyarà primer, quin després… i què ha de dir de cadascun d’ells. Per exemple, com es diu, per què li agrada, quan l’utilitza… Un Tresor molt important per a ells/es són els iaios o aquelles persones que tenen un lligam afectiu fort. Aquests tresors ens visitaran el dijous de la setmana on ha participat el vostre fill/a, és a dir, que el dijous corresponent s’ajuntaran els “tresors en persona” dels cinc xiquets/es d’eixa setmana. I què han de fer aquestes persones quan ens visiten? Senzillament, estar-se amb nosaltres i compartir la vesprada. Cadascun dels artistes del circ presentarà la persona-tresor, dirà el nom i el seu parentiu. Els iaios o la persona que decidiu, ens explicarà coses d’ell/a; què fan quan estan junts, alguna anècdota, o què és el que més els agrada… Les visites hauran de ser a l’escola a les 15.10h. Un projecte on el desig, l’espera, compartir, les emocions i el llenguatge es barregen per fer-nos créixer com a persones. Intel·ligència Emocional. Benvinguts i benvingudes a l’escola.