96 159 05 94 — correuclickedu

• PROJECTEQUIM3-escolagavina
  • PROJECTEQUIM2-escolagavina

El projecte Som Químics

Durant el primer trimestre el mestre Ivan ens va dir que faríem un gran projecte de treball. Primer vàrem proposar diferents idees per al projecte. A la fi triàrem Reaccions Químiques però Ivan va agafar la idea i la va ampliar a la química en general. A partir d’eixe moment al nostre projecte l’anomenàrem “Som Químics”.
En el projecte passàrem per diferents fases. Començarem dividint el projecte en cinc aspectes de la química que trià Ivan: Història de la química, Taula periòdica, Mètode científic, Reaccions Químiques i Fenòmens naturals i artificials. Nosaltres ens apuntàrem al tema que més ens agradava i formàrem cinc grups de treball.
Més tard buscarem informació sobre el tema, amb els ordinadors i els llibres.
Vam fer una explicació amb la informació buscada, perquè la classe sabera sobre el tema, després Ivan fotocopià els fulls per a l’examen. El dia 19 de desembre vam fer l’examen. Durant el procés de treball també vam rebre visites d’experts. Després de treballar els continguts començàrem a fer el producte final i preparar l’exposició.
Ha sigut un projecte complicat, però divertit i hem après moltes coses. Ara ja sabem més sobre la química.

Gerard Hervàs i Sergi Pérez
Alumnes de sisé de primària

PROJECTEQUIM2-escolagavina
PROJECTEQUIM3-escolagavina