96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

El concurs de lectura en veu alta, Maria Ibars

14/02/2019 albert

Ahir vam fer la segona semifinal del concurs de lectura en veu alta. Ho vaig dir al final de tot, una hora i mitja després de començar, quan l’última concursant, la Núria i sa mare, havien acabat la lectura: hem viscut un dels grans moments de l’escola, sens dubte. De primer, per la lectura, és clar, però en cap cas no esperàvem tantes emocions i tantes sorpreses com vam viure en favor dels llibres i del goig que suposa de veure llegir els alumnes de secundària, els pares i els alumnes de primària, per apamar l’evolució natural de la lectura, la progressió, però també per apamar l’entrenament que heu fet i els moments que haureu viscut pares i mares que féieu equip amb els vostres fills o filles. La biblioteca va acollir ahir un dels moments per a la història, i tots els lectors participants ens vau fer viure la màgia de llegir, d’escoltar, de com apreneu el domini de la llengua, de l’expressió, de la mirada… Ahir vau regalar-nos una vesprada única que ens anima a continuar fent de mestres, de pares, de lectors. Per molts anys.