96 159 05 94 — correuclickedu

Dades de participació de la jornada de vaga a la nostra escola

09/03/2017 albert

Les dades de participació en la vaga del 9 de març a la nostra escola han sigut les següents: 46% de mestres. 66% d’alumnes (segons decisió de les famílies). El servei de mínims de l’escola agraeix a les famílies la participació en aquesta jornada. A les 18.30h començarà la manifestació a València, que partirà de la plaça Sant Agustí.

L’STEPV ha publicat dades referents a la participació. D’un cens del 20% de centres consultats, les dades són: —seguiment de l’alumnat de secundària, ensenyaments no obligatoris i universitat supera el 90%, de les famílies i alumnat de primària al voltant del 70% i del professorat d’ensenyament públic no universitari de tots els nivells al voltant del 40%.
Distingit per sectors i nivells: el professorat de primària ha secundat la vaga en un 40%, de secundària en un 30% i d’ensenyaments especialitzats en un 45%.
Les universitats públiques s’han paralitzat en la seua pràctica totalitat.
Les organtizacions que conformem la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic agraïm a la comunitat educativa l’esforç realitzat i animem totes les persones que estimen l’educació a sumar-se a les mobilitzacions convocades per fer encara més palès el nostre rebuig a l’actual política educativa estatal i la necessitat d’un veritable pacte educatiu.