96 159 05 94 — correuclickedu

Cròniques de Mallorca: l’arribada

10/05/2017 albert

Crònica 1. Palma, després d’un vol tranquil i ràpid. Els alumnes tenen molt d’entusiasme, i molt de neguit per trobar-se un any després. El moment és emotiu i intens. Un colp a l’escola, fem una ruta pel centre per conèixer molts dels racons d’aquest edifici. Dinem. Ep, som a ses illes, poca broma. A la vesprada ens organitzen una benvinguda especial. N’hi ha cançons i un mural que fa goig veure, farcit de sorpreses que ja us explicarem més envant. En acabar escola, cadascú a sa casa de Mallorca.

El segon dia. Intens, itinerari pel centre de Palma. Els carrers, els portalons, les balconades, les places, l’església de Sant Miquel, la Seu… Dinem  al parc de la Mar, ja us imagineu que menjàvem gairebé a tocar l’aigua? A la vesprada els alumnes amb les famílies seran a vora mar, es banyaran? demà ho sabrem. Som com a casa. Ens tracten com a casa, som afortunats de poder viure aquesta experiència. Un bes, fins demà.