96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Crescendo en música

18/07/2018 Loli Company

Com us vam prometre, ací teniu els enllaços dels vídeos del projecte de música que van dur a terme la mestra en pràctiques Marta Regal i el mestre Ferran Aleixandre.
Amb el projecte “Crescendo en música”, l’escola visqué una setmana de concerts didàctics, on els alumnes de l’escola infantil i primària i alguns pares i mares, van ser el públic que interactuaren amb els músics, aprengueren conceptes musicals i escoltaren música de diferents estils, interpretada per un gran nombre d’instruments de les diferents famílies.
Els músics van ser alumnes de primària i secundària, i amb aquest projecte els vam donar el reconeixement, la visibilitat i l’oportunitat de mostrar als altres, tot l’esforç i tota la música que aprenen i viuen fora de l’escola.
Una setmana per al record, i uns concerts magnífics i emotius.
Ara, a gaudir!

DIA 1