96 159 05 94 — correuclickedu

Comunicat pluges

18/10/2018 Loli Company

Estimades famílies, davant les previsions meteorològiques us comuniquem que l’escola està en contacte continu amb l’ajuntament i la policia local de Picanya. En aquest moment la situació és d’absoluta normalitat, tot i que per evitar embussos podreu recollir els vostres fills i filles a partir de les 15,30h de forma esglaonada. Per poder accedir a l’escola tindrem habilitats els pàrquings de l’escola i del poliesportiu (accés pista de bàsquet). Caldrà que cada pare/mare/iaia… vaja a la classe a pels seus fills/es en el cas de l’escola infantil i primària. A la secundària caldrà avisar el tutor/a de l’arribada per deixar marxar l’alumne.

La ruta d’autobús eixirà amb total normalitat horària tot i que es preveuen endarreriments. Les activitats d’aprénanglés queden suspeses en el dia d’avui. Us preguem esteu atents als canals de comunicació oficials de l’escola per assabentar-se de les decisions que es prenguen per al dia de demà per part de l’ajuntament.