96 159 05 94 — correuclickedu

Compartir vivències, construir la nostra història col·lectiva. Una manera de fer escola

07/11/2016 Emi Pardo
  • trobada2-escolagavina
  • trobada3-escolagavina
  • trobada4-escolagavina
  • trobada5-escolagavina
  • trobada6-escolagavina
  • trobada7-escolagavina
  • trobada8-escolagavina
  • trobada9-escolagavina
  • trobades1-escolagavina
  • trobades2-escolagavina
  • trobades3-escolagavina
  • trobades4-escolagavina
  • trobades5-escolagavina
  • trobades6-escolagavina
  • trobades7-escolagavina
  • trobades8-escolagavina

Compartir també fa escola. Reconeixement, identitat, històries personals, col·lectives… La socialització és un principi a tenir present. Avui hem fet una trobada molt especial: ens han visitat les mestres de la primera infància dels alumnes del Circ de les Rialles. Han fet màgia, elles, amb esforços i suports dels seus equips per poder compartir aquest moment amb nosaltres. Emocions, sorpreses, besos, abraçades, rialles i bons aliments aportats per les famílies. Per afavorir la interrelació i incloure tota la comunitat educativa en el procés d’aprenentatge, l’escola fa un conjunt d’activitats. Reunions d’inici de curs, festa de benvinguda, entrevistes personals, reunions de classe de caire pedagògic, visites, tallers amb famílies, eixides… Enguany, hem volgut agrair a les mestres que van tenir els xiquets de tres anys abans d’arribar a la nostra escola , la dedicació i l’acompanyament que havien fet en les respectives escoletes infantils. Una carta amb invitació i per compartir. Gràcies, mestres i famílies per la vostra implicació.