96 159 05 94 — correuclickedu

Comença la segona part de l’intercanvi amb el Montessori College de Twente

28/03/2017 albert

Acaba d’arribar la delegació d’alumnes i mestres del Montessori College de Twente. Avui comencem la segona part de l’intercanvi (els nostres alumnes ja van passar la setmana a Holanda). Una experiència compartida amb l’escola La Masia (Museros), que voldria posar en relació els joves per aprendre i conviure: cultures, llengües, comunicació, respecte, democràcia. No és fàcil defugir els tòpics, o trencar els motlles de definició fàcil (encara no són ni cinc minuts, els xics ja juguen a futbol). I aquells de Barcelona encara voldrien bescanviar el nom d’un carrer d’un artista compromés per un altre de futbolista, que mai no volgué aprendre la llengua. Ves si n’hi ha treball i camí a fer. Feina i anys per envant. Benvinguts a l’escola.

Programa del primer dia. Benvinguda oficial, intervenció del cor de l’escola, i presentació del programa de la setmana. Preparació per al segon dia, itinerari per l’Horta.