96 159 05 94 — correuclickedu

Colònies 3r cicle, segona part

30/05/2019 Loli Company

Passen els dies molt ràpidament i això és sinònim que estem ben a gust. Arranquem el dimecres amb força. Ens despertem cansats però, això no ens lleva les ganes de seguir descobrint aquest meravellós entorn. Pel matí, els alumnes de cinquè hem tingut un matí d’altura, sí sí, d’altura! Hem fet escalada, tothom volia experimentar la sensació de posar-se l’arnès i notar com deixava als companys sota els seus peus. EMOCIONANT!

D’altra banda, els alumnes de sisè hem pogut entrar a la panxa d’una muntanya, una cova amb grans galeries i una foscor que feia por! Després d’això, res millor que un bon bany a la piscina acompanyat d’un bon dinar. Ja estem de nou apunt, en marxa! A uns pocs quilòmetres del Mas i seguint un camí com si fos una muntanya Russa, arribem a Vilafermosa del Riu, un poblet de tan sols 400 habitants. Cases blanques pinten un paisatge d’ensomni. Allà hem tingut l’ocasió de parlar amb els seus habitants i descobrir la seua història. És la població més propera a l’emblemàtic cim del Penyagolosa. Abans de tornar, ens hem menjat un bon gelat. No podíem acabar millor el dia que jugant sota al mantell d’estrelles que ens regala cada nit aquella preciosa vall.

Avui dijous estem emocionats, anem afer un munt d’activitats d’aventura: tir amb arc, tirolina, mini golf… Ja us contarem que no volem perdre ni un segon en gaudir d’aquestes colònies tan màgiques per nosaltres!

Fins després!