96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

CARNESTOLTES 2018

19/01/2018 Sandra Cuevas

Benvolgudes famílies,

El dia de Carnestoltes s’apropa: el celebrarem el divendres 16 de febrer. Enguany la tria l’hem vinculada al tema llengua i territori. Ens disfressarem de personatges de La Fallera Calavera, joc de cartes i novel·la.

Com ja sabeu, la classe de segon d’eso és l’encarregada d’organitzar la festa i ja s’han posat a la feina. Més endavant us enviarem l’horari definitiu, tot i que com sempre el dia de Carnestoltes hi haurà el pregó, la cercavila, la desfilada, el judici i la crema de la sardina. Enguany, hi haurà una petita novetat que més endavant us comunicarem.

Els dies previs, el Rei Carnestoltes i la Vella Quaresma faran l’anunci de la festa en totes les classes i també diran quina serà la consigna de cada dia.

Ben aviat rebreu una MartinaNews amb els detalls importants i necessaris perquè pugueu elaborar les disfresses. Els mestres i les mestres dels vostres fills i filles us enviaran un correu per dir-vos quina és la disfressa o les disfresses triades, i amb les orientacions que puguen ajudar-vos a fer-les. Perquè pugueu anar fent boca i familiartizant-vos amb els personatges, us adjuntem l’enllaç de la web: www.lafalleracalavera.com/.

Pensem que és una proposta engrescadora, divertida, estèticament diferent, que permetrà de conèixer alguns personatges de la nostra cultura als xiquets i les xiquetes, dites, refranys i frases fetes. Molts alumnes de primària i de secundària estan interessats en el joc i, per tant, pot ser una proposta motivadora per a tots.

Una abraçada,

Tutores de 2n i coordinació de secundària