96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Benvinguts i benvingudes a l’escola infantil

07/09/2018 Emi Pardo

Benvingudes i benvinguts, artistes!

Avui dijous 6 de setembre és un dia especial al calendari de l’escola, la festa de benvinguda als més menuts de l’escola. Moments de retrobades, d’abraçades, de coneixences, de mirades i de complicitat, i també d’incertesa i d’il·lusió per tot allò que ha de vindre.

Pels volts de les sis, els artistes han arribat contents, emocionats, amb els ulls ben oberts, amb la seua planteta per dur a la classe, que les mestres han vestit perquè la gaudiren des d’avui. Sens dubte, quan han baixat per les escales, ja se sentien com a casa.

A més, al pavelló hi havia una segona sorpresa: l’actuació de les fantàstiques Patri i Pura amb un conte que ens ha deixat amb la boca oberta, tant als més menuts com als més grans. Colorets, una història plena d’art, farcida de dansa, ambient musical i la màgia dels colors. A més a més, ens han fet un regal ben especial: una casa petita i protagonista del conte per a la nostra classe, quina emoció!

El berenar i el joc al pati ha estat la cloenda d’aquesta vesprada tan intensa. Així doncs, què podem dir? Els més menuts de la nostra escola vindran dilluns amb les motxilles ben plenes d’il·lusió i d’entusiasme per fer de la incertesa un munt de troballes i de sentiments mentre deixen les seues primeres petjades a l’escola.

Comença el gran viatge de créixer per ells i elles mateix. Amb una bona dosi de tendresa, de comprensió i d’afecte els acompanyarem per eixe camí personal ple de descobertes i de conquestes.

Neus Cases

Equip d’infantil