96 159 05 94 — correuclickedu

Benvingut Carnestoltes! Benvingudes les Marietes!

23/02/2017 albert

Avui hem celebrat el Carnestoltes 2017, una de les festes més esperades pels alumnes, sobretot de primària. L’organització ha anat a càrrec dels alumnes de segon de secundària, que van fer la crida i el pregó del reiot Carnestoltes dilluns. Cada dia de la setmana hem vingut amb una consigna o testimoni diferent, una sabata diferent, un capell, unes ulleres divertides, fins i tot vam venir un dia en pijama i bata d’anar per casa. Avui la sorpresa ha sigut monumental, perquè hem repetit aquell any que vam venir tots iguals, com uns Wallys que calia trobar. Sí, ja sabem que us pregunteu de quina cosa ens hem disfressat tothom, aaahhhh, el reconeixement a una mestra que es jubila, que és autora, que tants caps tants barrets, ahhh, féiem tanta patxoca, quina fila les cinc-centes marietes, que féiem! Ho hem passat d’envergaura, hem ballat, hem cantat, hem dinat d’entrepans, hem cremat la sardina, i no voldríem sinó repetir-ho una altra vegada, sí. sí, sííííííííí!! Potser que ho fem, si insistiu, i demà tornem a disfressar-nos, ca, si som de la festota: s’ha armat un sarau de los cent mil dimonis! Una festa mai no vista! I quin retgiró que s’ha pegat la mestra! Què, ratolins, ho repetim????

A més, ha vingut TV3 i XufaTV (el nou canal valencià de Televisió en substitució d’aquell nyap) a enregistrar com ho passem a l’escola. Aquesta nit, a partir de les 23.00 ho restransmetran si és que ho voleu sintonitzar.