96 159 05 94 — correuclickedu

Benvingudes i benvinguts a Escola Gavina!

06/09/2019 Sandra Cuevas

Dijous 5 de setembre va ser un dia especial al calendari de l’escola: la festa de benvinguda als més menuts de l’escola. Moments de retrobades, d’abraçades, de coneixences, de mirades i complicitat, i també d’incertesa i il·lusió per tot allò que està per vindre.

Comencem el curs estrenant nous espais a L’Escola Infantil, i les xiquetes i els xiquets han arribat contents, emocionats, amb els ulls ben oberts, amb la seua planteta per dur a la classe, que les mestres han vestit perquè la gaudiren des d’avui. Sens dubte, quan han baixat per les escales, ja se sentien com a casa.

A més, al pavelló hi havia una segona sorpresa: l’actuació de les fantàstiques Patri i Pura amb un teatre que ens ha deixat amb la boca oberta, tant als més menuts com als més grans. La gran festa de la Rata Marieta per commemorar que aquests curs fa 30 anys, una història plena d’estima i d’amistat amb endevinalles, cançons, contes escenificats i la màgia del teatre. A més a més, ens han fet un regal ben especial: la protagonista del conte, la Rata Marieta emmarcada en un marc de fotos per a la nostra classe, quina emoció!

I per acabar, el berenar i el joc al pati, com a cloenda d’aquesta vesprada tan intensa. Així doncs, què podem dir? Els més menuts de la nostra escola vindran dimarts amb les motxilles ben plenes d’il·lusió i entusiasme per fer de la incertesa un munt de troballes i emocions en les seues primeres petjades a l’escola.

Comença el gran viatge de créixer per ells i elles mateix. Amb una bona dosi de tendresa, de comprensió i d’afecte els acompanyarem per eixe camí personal ple de descobertes i conquestes.

Equip Infantil